REGULAMIN REZERWACJI W HOTELU PANORAMA
Niniejszy dokument reguluje zasady dokonywania rezerwacji, anulowania rezerwacji, płatności za rezerwację, ważności rezerwacji oraz reklamacji w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną.
SPOSÓB DOKONANIA REZERWACJI
- Rezerwacji dokonujemy poprzez automatyczny system rezerwacji on-line na stronie www.hp-hotel.pl polegający na wyborze terminu pobytu, wypełnieniu formularza rejestracyjnego, akceptowaniu regulaminu oraz dokonaniu wymaganej płatności.
- Płatności realizowane są bezgotówkowo. Zadatek w wysokości 100% wartości pobytu należy wpłacić najpóźniej 3 dni przed datą rozpoczęcia planowanego pobytu. Po dokonaniu wpłaty zadatku rezerwację uznaje się za potwierdzoną (bez możliwości zwrotu zadatku). Rezerwację uznaje się za niepotwierdzoną w przypadku dokonania jej przez automatyczny system rezerwacji bez zapłaty zadatku za dany pobyt.
- Po dokonaniu rezerwacji w sposób określony powyżej, Hotel prześle na wskazany przez Państwa adres e-mail potwierdzenie z numerem rezerwacji.
- Po otrzymaniu całkowitej kwoty pobytu Hotel wygeneruje kod dostępu dla wybranego przez Państwa pokoju, który zostanie wysłany na podany nr telefonu i adres e-mail 48 godz. przed planowanym pobytem.
Podane ceny są cenami brutto. W usługach noclegowych obowiązuje 8% podatku VAT.
Faktura zostanie przesłana na Państwa adres e-mail umieszczony w elektronicznym systemie rezerwacji.
OSTRZEŻENIE
- W przypadku podania przez Rezerwującego niezgodnych danych dotyczących Gościa hotelowego, w szczególności jego danych osobowych, numeru telefonu, czy też adresu mailowego, Zarządzający obiektem zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i nie wykonania usługi hotelowej, bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów dla podmiotu dokonującego rezerwacji, czy też na rzecz samego Gościa hotelowego.
- Aby dokonać rezerwacji w tym obiekcie, należy być osobą pełnoletnią. Osoba dokonując rezerwacji oświadcza, że ma ukończone 18 lat.
ANULOWANIE I REZYGNACJA Z REZERWACJI
Istnieje możliwość anulowania rezerwacji, jednakże wyłącznie z ważnych powodów, uzasadnionych i udokumentowanych przez Gościa pisemnie na adres kontakt@hp-hotel.pl z minimalnym 24 godzinnym wyprzedzeniem przed planowanym przyjazdem.
Wpłacony zadatek nie jest jednak zwracany w przypadku anulacji i rezygnacji z pobytu.
Warunki anulowania rezerwacji:
- Rezerwację niepotwierdzoną można anulować bez ponoszenia kosztów opłaty rezerwacyjnej najpóźniej do 3 dni przed datą rozpoczęcia planowanego pobytu.
- Rezerwację potwierdzoną można anulować w każdym terminie jednak bez możliwości zwrotu zapłaconego zadatku.
Skrócenie pobytu jest traktowane jak rezygnacja po terminie anulacji, a zatem wpłacony zadatek nie jest zwracany.
WAŻNOŚĆ REZERWACJI:
Rezerwacja niepotwierdzona (bez wpłaty zadatku) zostanie automatycznie anulowana 3 dni przed datą przyjazdu. Dotyczy rezerwacji dokonywanych powyżej 3 dni przed planowanym przyjazdem.
W przypadku rezerwacji dokonywanych na mniej niż 3 dni przed planowaną datą przyjazdu wymagana jest płatność w dniu rezerwacji. Ewentualne uwagi do składanej rezerwacji prosimy kierować na e-mail: kontakt@hp-hotel.pl
REKLAMACJE
Dokonujemy wszelkich starań by zapewnić w pełni poprawność działania świadczonych usług w zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązujemy się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Gościa. Natomiast Gość zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Hotel mailowo pod adres: kontakt@hp-hotel.pl o nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu internetowego.
W reklamacji Gość powinien podać swoje imię i nazwisko, nr rezerwacji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z otrzymaną usługą. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Gościa, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że:
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest ZYMEX Sp. z o.o. ( dawniej: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Zymex A. Kiełbasa ), z siedzibą w Szczecinku 78-400, ul. Mickiewicza 2, NIP 6731910949.
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji. Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail : kontakt@hp-hotel.pl
- Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres.pl określone są w załączniku.
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów, jakich jak: systemy realizujące płatności online oraz oprogramowanie recepcji.
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl, jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- Szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- Ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- Zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- Regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- Konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu
- Konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu
- Rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl